loading...
رویای ناتمام
mahtab بازدید : 1855 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (2)

قد یه زندگی راهه فاصله بین من وتو

کاش میشد که من ببینم بار دیگه اون چشاتو

میسپردم بوسه هامو به پر قاصدک از عشق

لحظه های با تو بودن داره هر ثانیه ش ارزش

از چشمم دوری به قلبم نزدیک

بی هم نمیتونیم

منو بی وقفه عاشق کن که دلگیرم از این دنیا

کی میتونه برای من تو یک لحظه بشه رویا

چقدر دستاتو کم دارم،چقدر این خونه دلگیره

ولی وقتی تو اینجایی تمام دوری میمیره

از خدا میخوام دوباره تورو روبروم ببینم

محو چشمای تو باشم وقتی روبروت میشینم

اگه این فاصله میخواد بین ما جایی بگیره

میگیرم تورو تو آغوش تا که این دوری بمیره


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bahar در تاریخ 1348/10/11 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

شعر وآهنگ زیبایی ولی امیدوارم به جنبه های مثبتشم توجه داشته باشیم
پاسخ : ممنون از لطفت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست... تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست... تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه كردم... تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست... تنهايي را دوست دارم زيرا در كلبه تنهائي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار كشيدنم را پنهان خواهد كرد... درود به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحضات خوبی را در این جا سپری کنید برای دسترسی کامل به مطالب لطفا -×-×-عضو شوید-×-×-
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم خواننده رو بیشتر دوست داری؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 2,981
  • بازدید کلی : 88,865
  • کدهای اختصاصی